INGLIZ VA O‘ZBEK TILLARIDAGI INSONIY FAZILATLARNI BAHOLOVCHI FRAZEOLOGIZMLAR TADQIQI

Authors

  • Рахимова М.З. магистрант, Узбекский государственный университет мировых языков

Keywords:

turg‘un birikma, leksema, ko‘chma ma’no, madaniyat, an’ana, adabiy til, og‘zaki til.

Abstract

Ushbu maqola frazeologizmlar haqida umumiy ma’lumot berish bilan birga ingliz va o‘zbek tillarida mavjud, badiiy asarlarda, og‘zaki nutqda, ommaviy axborot vositalarida uchraygan insoniy fazilatlarni aks ettiruvchi frazeologik birlik tahliliga bag‘ishlanadi. Qolaversa, frazeologiya bilan bog‘liq kelgusidagi ilmiy izlanishlar uchun kerakli tavsiyalar keltirilgan.

References

Rahmatullayev Sh., Oʻzbek frazeologiyasining baʼzi masalalari, T., 1966.

Rahmatullaev Sh. Leksema va frazema ma’nosini komponent tahlilning ba’zi natijalari // O‘zbek tili va adabiyoti. 1986. № 3. – B. 19-20;

Rahmatullaev Sh. O‘zbek tilida fe’l frazemalarning bog‘lashuvi. - Toshkent: Universitet, 1992. – B. 12-32.

Mamatov A.E. O‘zbek tili frazeologizmlarining shakllanishi masalalari. DDA. –Toshkent: 2000. – B. 50.

A.P.Cowie and P. Howarth. Phraseology: Theory, Analysis, and Applications. 1998. - p. 56-78.

Tog‘ayev T.M., Tavaldiyeva G.N., Akromova M. O‘zbek tilining kirill va lotin alifbolaridagi imlo lug‘ati. –Toshkent: “Sharq”, 2015. 431 b.

Махмадиева, Г. (2021). Инновационные методы формирования у учащихся устной и письменной речи в процессе обучения русскому языку. Общество и инновации, 2(3/S), 84-89.

Махмадиева, Г. А. (2018). Злободневные проблемы в преподавании русского языка в условиях билингвизма. In Методика обучения и воспитания и практика 2017/2018 учебного года (pp. 82-86).

Махмадиева, Г. С. А. (2022). Технология обучения русскому языку как неродному средствами иммерсивных обучающих программ. Academic research in educational sciences, 3(4), 51-55.

Махмадиева, Г. (2021). Актуальная проблема обучения русскому языку как неродному в современных условиях образования в узбекских школах. Экономика и социум, (9 (88)), 532-538.

Махмадиева, Г. (2023). МЕТОДИЧЕСКИЕ ПРИЁМЫ ОБУЧЕНИЯ РУССКОМУ ЯЗЫКУ КАК ИНОСТРАННОМУ В ВУЗАХ. Молодые ученые, 1(3), 140-143.

Махмадиева, Г. С. А. (2023). ВОСПРИЯТИЕ СТУДЕНТАМИ УЧЕБНОГО МАТЕРИАЛА СРЕДСТВАМИ ЦИФРОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ. Academic research in educational sciences, 5(NUU conference 3), 388-392.

Махмадиева, Г. (2023). Сущность и содержание иммерсивных образовательных программ при обучении русскому языку как иностранному. Общество и инновации, 4(2/S), 177-182.

Махмадиева, Г. С. (2023). ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ПРИМЕНЕНИЯ ИММЕРСИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ПРИ ОБУЧЕНИИ РУССКОМУ ЯЗЫКУ. Ученый XXI века, (1 (92)), 62-67.

Абдуллаева, А. И. (2018). СОВРЕМЕННЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ РУССКОМУ ЯЗЫКУ. Экономика и социум, (11 (54)), 63-65.

Maxmadieva, G. S. A. (2020). THE PROBLEM OF FORMATION OF PUNCTUAL SKILLS IN SCHOOL STUDENTS. Theoretical & Applied Science, (6), 763-767.

Махмадиева, Г. С. А. (2020). ОСНОВА СИСТЕМЫ ЧАСТЕЙ РЕЧИ В РУССКОМ ЯЗЫКЕ. Интернаука, (7-1), 39-40.

Махмадиева, Г. (2021). Актуальная проблема обучения русскому языку как неродному в современных условиях образования в узбекских школах. Экономика и социум, (9 (88)), 532-538.

Downloads

Published

2024-01-08

How to Cite

Рахимова М.З. (2024). INGLIZ VA O‘ZBEK TILLARIDAGI INSONIY FAZILATLARNI BAHOLOVCHI FRAZEOLOGIZMLAR TADQIQI. Молодой специалист, 2(21), 41–44. Retrieved from https://mspes.kz/index.php/ms/article/view/130